چند کاربرد اصلی ضایعات فلزی و آهن آلات

چند کاربرد اصلی ضایعات فلزی و آهن آلات

چند کاربرد اصلی ضایعات فلزی و آهن آلات

آیا از آلودگی که ما  هر هفته با ریختن زباله و مواد زائد دیگر به محیط زیست وارد می‌سازیم باخبرید؟ به ویژه، مواد زائد حاوی فلزات سنگین و آهن آلات سمی مثل کادمیوم، سرب و به‌خصوص جیوه  که می‌توانند مضر باشند. زمانی‌که باتری‌ها را به داخل سطل زباله می‌اندازیم،‌ سرانجام به محل‌های دفن زباله منتهی می‌شوند و در‌آن‌جا فلزات آلاینده به منابع آبی و خاکی نشت می‌کنند. با این‌حال، با سیاست‌های جدید بازیافت که در شهرها و جوامع ما رو به گسترش است، جای امید برای محیط زیست باقی است. به خاطر وجود شرکت‌های بازیافت فلز، اکنون می‌توانیم باتری‌های مصرف شده را که حاوی فلزات سنگین هستند تحویل دهیم. آن‌ها مواد شیمیایی خطرناک را حذف کرده،‌ فلز اوراق شده را کاملا شستشو داده و قبل از فروش به تولیدکنندگانی که برای ساخت محصولات جدید به آهن آلات احتیاج دارند ذوب می‌کنند. به‌طور کلی، بازیافت آهن آلات اوراق شده فواید اقتصادی و زیست محیطی همراه دارد. در این مطلب ۳ استفاده‌ی مهم از ضایعات آهن آلات را ذکر می‌کنیم:

استفاده‌های هنری

هنرمندان با استفاده از این فلزات و آهن آلات، مجسمه‌ها و سایر آثار هنری خارق‌العاده درست می‌کنند. برخی آثار هنری سه بعدی را می‌توان در مکان‌های عمومی، پارک‌ها،‌ مکان‌های تفریحی و محیط‌‌های اداری دید. واحدهای صنعتی نیز از آهن آلات قراضه برای تولید مبلمان استفاده می‌کنند. فلزات قراضه برای ساخت سایر محصولات منزل و اداره مثل لامپ، میز، نیمکت، ظروف آشپزخانه و گلایدر استفاده می‌شود.

نجات اقتصادی

تولیدکنندگان پیشروی باتری، بخش عمده‌ای از مواد اولیه را از کارخانجات بازیافت فلز هیوستون می‌خرند. چون قیمت فلزات بازیافت شده پایین‌تر از جدید آن است، آن‌ها می‌توانند محصول نهایی بهتر و قوی‌تر با قیمت پایین‌تر تولید کنند. ساخت و ساز، حمل و نقل هوایی و صنایع الکترونیک برخی از مصرف‌کنندگان پیشروی ضایعات آهن آلات هستند. آن‌ها آلومینیوم، مس و آهن آلات بازیافت شده را از واحدهای بازیافت فلز خریداری می‌کنند. این امر در کاهش هزینه‌های تولید و حفظ منابع فلزی رو به کاهش در سیاره‌ی زمین کمک خواهد کرد.

نجات محیط زیست

ذوب ضایعات آلومینیوم نسبت به آلومینیوم دست‌ نخورده به دمای کمتری نیاز دارد. این مسئله انرژی را حفظ کرده و هم‌چنین انتشار کربن را کاهش می‌دهد. باید توجه کرد که بازیافت زیاد فلزات می‌تواند محیط زیست ما را حفظ کند. فلزات بازیافت شده می‌تواند در تمام زمینه‌های آلودگی هوا،‌ آلودگی آب و استفاده از آب را تا بیش از ۵۰%‌ کاهش دهد. در نهایت، بازیافت فلزات قراضه از اندازه‌ی محل‌های دفن زباله می‌کاهد.

هر کدام از ما می‌تواند سهم خود را در نشان دادن نگرانی برای این سیاره و حفاظت از آینده‌ی آن، با خرید محصولات فلزی که آرم بازیافت روی‌شان است ایفا کند. این آرم شامل سه فلش است که به شکل دایره پشت هم قرار گرفته‌اند. با خریداران برتر آهن آلات تماس گرفته تا در خصوص بازیافت فلزات و سیاست‌های محلی حال حاضر آن بیشتر بدانید.

منبع :  Premiermetalbuyers

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند