خرید و تولید اضافه بر سازمان و تاثیر آن بر روی قفسه بندی انبار

خرید و تولید اضافه بر سازمان و تاثیر آن بر روی قفسه بندی انبار

خرید و تولید اضافه بر سازمان و تاثیر آن بر روی قفسه بندی انبار

بی شک تولید یا خرید اضافه بر سازمان می تواند ثاتیر بسیار نامطلوبی را بر سیستم قفسه بندی انبار شما داشته باشد به طوری که هرگونه کالای اضافه در انبار جای گیر بوده و نظم حاکم در این مکان را بر هم خواهد زد. به همین جهت توصیه می شود که قبل از هرگونه خرید یا تولید، موجودی انبار خود را چک کرده و سپس اقدام به خرید یا تولید داشته باشید تا بتوانید محصول یا کالای جدید را به راحتی در قفسه ها جای دهید.

قفسه بندی انبار

قفسه بندی یکی از مهمترین و ضروری ترین اقدامات لازم در هر انبار می باشد که برای این امر استانداردهای بسیار خاصی نیز تعیین و تعریف شده است به طوری که هر شرکتی که دارای انبار می باشد بایستی طبق استانداردها و قوانین موجود اقدام به قفسه بندی در انبار خود داشته باشد تا بتواند تمام کالاها و خریدهای خود را به شکل مرتب و منظم در قفسه ها چیده و آمار دقیقی را از این کالای انبار خود همیشه در دست داشته باشد. امروزه قفسه های بسیار متعدد با کاربردها و کارایی های بسیار مختلفی را می توانید در بازار مشاهده کرده و با توجه به نوع کالای خود، اقدام به خرید داشته باشید. در ادامه سعی بر آن داریم تا در مورد تاثیر خرید یا تولید اضافه بر سازمان در قفسه بندی انبار توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

مزیت های قفسه بندی در انبار

امروزه مزیت ها و فواید استفاده از قفسه بندی در انبار امری بسیار مشهودی می باشد به طوری که بسیاری از مدیران و انبارداران به اهمیت این اقدام پی برده اند که از مهمترین مزیت های قفسه بندی در انبار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی آسان به کالای مورد نظر

کاهش آسیب پذیری کالا

کنترل موجودی انبار

کاهش زمان اتلاف شده در زمان جستجو کالای مورد نظر

کاهش هزینه های نگهداری کالا

کاهش تعداد پرسنل انبار

اگر هنوز موفق به قفسه بندی در انبار خود نشده اید، توصیه می کنیم که هم اکنون اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده و با توجه به آیتم های مختلف، قفسه بندی مورد نظرتان را انجام دهید تا از مزیت های این اقدام نهایت بهره مندی را داشته باشید.

تاثیر خرید و تولید اضافه بر قفسه بندی

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد قفسه بندی شرکت ها وجود دارد این است که آیا خرید یا تولید اضافه بر سازمان چه تاثیری را در سیستم قفسه بندی انبار خواهد داشت؟ که در پاسخ به این سوال می توان گفت، بی شک تاثیر این امر نامطلوب و منفی خواهد بود چرا که قفسه های انبار به میزان و تعداد کالای تعیین شده می توانند ظرفیت داشته باشند و اگر شما بخواهید کالای بیشتری را در قفسه بندی های انبار خود جای دهید بی شک، قفسه ها دچار آسیب شده و هزینه های مازاد را برای شما به وجود خواهند آورد. هم چنین توجه داشته باشید که در صورت عدم جا در قفسه ها، خرید یا تولید اضافه ی شما در انبار پراکنده شده و امکان آسیب و گم شدن را نیز به همراه خواهد داشت. به همین جهت توصیه می شود که هیچ گاه خرید یا تولید اضافه بر سازمانی را نداشته باشید و در صورت بروز این اتفاق، انبار جداگانه ای را برای ذخیره سازی آن ها بیابید.

نکات مورد توجه در قفسه بندی انبار

برای بهره برداری بسیار مطلوب از سیستم قفسه بندی انبار خود توصیه می شود که به موارد زیر توجه داشته باشید:

بهترین و با کیفیت ترین قفسه بندی انبار  را انتخاب کرده و نصب کنید

از گذاشتن کالای اضافه در قفسه ها خودداری کنید

به وزن کالاها دقت کرده و کالاهای سنگین را در قفسه های پایین قرار دهید.

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند