مزیتهای استفاده از قفسه بندی پوشاک در فروشگاهها

مزیتهای استفاده از قفسه بندی پوشاک در فروشگاهها

مزیتهای استفاده از قفسه بندی پوشاک در فروشگاهها

یکی از مهم ترین عوامل فروش، دکوراسیون وقفسه بندی یک فروشگاه است پس چیدمان پوشاک و دکوراسیون فروشگاهی تاثیر مثبتی روی احساس مشتری هنگام خرید دارد.

یکی از برترین قفسه بندی پوشاک قفسه هایی که در اطراف و نواحی مختلف با رگال مزین شده اند این نوع قفسه بندی به مشتری حق انتخاب بیشتری می دهد و مشتری می تواند راحت تر لباسها را بازدید و انتخاب کند.

با استفاده از قفسه بندی پوشاک می توانیم برای لباسهایی مانند شلوار، روسری، شال و حتی کفش که نمی توان آنها را روی رگال قرار داد این نوع از پوشاک را دسته بندی می کنیم ، ضمن حفظ زیبایی و نظم در چینش دسترسی راحتتر برای مشتری فراهم می شود.

از دیگر مزیتهای استفاده از قفسه ها و تجهیزات فروشگاهی که باعث نظم و بهینه سازی فروشگاهها می شود که این امر درمیزان رشد فروش فروشگاهها پوشاک در زمان استفاده از قفسه های پوشاک را دارد زیرا قفسه بندی پوشاک به ما کمک میکند تا محصولات مشابه را گروه بندی کنیم و انواع پوشاک را در طبقات مختلف دسته بندی کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود و دسترسی آسانتری در انتخاب پوشاک مورد نظر داشته باشند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند