قفسه بندی و ذخیره سازی برای موزه ها

قفسه بندی و ذخیره سازی برای موزه ها

قفسه بندی و ذخیره سازی برای موزه ها

در آغاز سـده کنونی، در بسیاری از مـوزه ها رسم بر این بود که تمامی مجموعه های خود را به معرض نمایش بگذارند. کاری که امروزه نیز در پاره ای از موزه ها صورت می پذیرد. نتیجه این امـر، درکنار یکدیگر  قرار گرفتن اشیائی کم و بیش مشابه و گاهی در هم ریخته در یک مکان است. چنین مـوزه هایی عاری از هر گونه جذابیت می باشند و بازدید از آن ها حالتی شبیه دیدار از یک مـغازه عتیقه فروشی که گاهی اشیاء غیر معمول و با ارزشی در آن پیدا می شوند به خود می گیرد، بدیهی است کارشناسانی که از این موزه ها، برای بررسی مجموعه شان، بازدید می کنند، روش عرضه آن ها را فاقد اهمیت و ارزش می شمارند.

تمایل به نمایش اشیاء در موزه ها از نظر زیبایی شناسی و آموزشی سبب ارائه آثار ارزشمند و انجام اقدامات برای ذخیره سازی دیگر اشیاء می گردد.

از این رو یکی از وظایف اصلی موزه ها حفاظت و نگهداری از اشیاء داخل آن هاست و مسلماً منظور از گذاشتن شیء در یک موزه این است که آن شیء از صدمات عوامل متعدد طبیعی و عوامل ساختگی که آن را تهدید می کند، در امان باشد.

امروزه سیستم های قفسه بندی متفاوتی برای نگهداری این اموال ارزشمند طراحی و تولید شده است این سیستم به نام های قفسه متحرک موزه ای، قفسه متحرک، قفسه بندی، تجهیزات موزه، قفسه موزه، قفسه متحرک آویز تابلو، قفسه متحرک آویز تابلو موزه، سیستم متحرک آویز فرش موزه و سیستم متحرک موزه‌ای نیز شناخته می شود. این سیستم از نوع قفسه بندی ریلی متحرک بوده و با ظرفیت بالایی طراحی شده است که استفاده از حداکثر ظرفیت توسط حلقه آویز میله برای برای نگهداری انواع البسه را ممکن می کند. مثلا لباس هایی که طبق ترتیب خاصی گذر نسل ها را نشان میدهند. دراورها یا کشوها برای اقلام کوچکتر طراحی شده اند. همچنین قفسه بندی های قابل تنظیم برای طیف متنوعی از مصنوعات جمع آوری شده از جوامع و فرهنگ های مختلف استفاده میشوند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند