مزایا و کاربرد قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه

مزایا و کاربرد قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه

مزایا و کاربرد قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه

یکی از بهترین راهکار ها جهت در معرض قرار دادن کالا در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها نصب انواع قفسه بندی می باشد. قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه را می توان در زمره تجهیزات ضروری فروشگاه ها و هایپر مارکت ها دانست. با بهره گیری از انواع قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه می توان انواع کالا را به خوبی در معرض دید خریدار قرار داد. از مزایای بهره گیری از قفسه بندی های دوطرفه قابلیت تحمل وزن بالا، تنوع در رنگ بندی، امکان تغییر در ارتفاع طبقات و … می باشد.

کاربرد قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه

یکی از دغدغه های فروشگاه های بزرگ مانند هایپر مارکت ها و فروشگاه های عرضه کالا چیدمان کالا به نحوی مناسب می باشد. جهت استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و نیز دسترسی آسان مشتری از انواع قفسه بندی می توان استفاده نمود. از جمله قفسه بندی های فروشگاهی قفسه های دوطرفه هستند که عمدتا در فضای میانی فروشگاه ها قرار می گیرد. در حال حاضر طرح های متنوعی از انواع قفسه بندی های دوطرفه فروشگاهی در بازار موجود است که می توان از آن در فضاهای فروشگاهی کوچک و بزرگ بهره گرفت.

مزایای قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه

بهره گیری از انواع قفسه بندی های دو طرفه مدرن در فضای میانی فروشگاه ها مزایای مختلفی به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.

امکان تغییر ارتفاع و فواصل بین طبقات

همان طور که می دانید در فروشگاه ها مخصوصا هایپر مارکت ها انواع کالا با ابعاد و حجم های مختلف عرضه می شود. با توجه به قابلیت تنظیم فواصل بین طبقات در قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه می توان انواع کالا را در این قفسه ها جای داد. همچنین این قفسه بندی های دوطرفه از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و از این رو می توان از آن در فضاهایی با ارتفاع بلند یا کوتاه بهره گرفت.

قابلیت تحمل وزن بالا

از دیگر مزایای بهره گیری از قفسه بندی فروشگاهی دوطرفه می توان به تحمل وزن بالای این قفسه ها اشاره کرد. در تولید این قفسه بندی های کاربردی از بهترین فلزات و مواد اولیه استاندارد استفاده شده که منجر به افزایش عمر قفسه بندی و استقامت بالای آن می گردد. از این رو  می توان از انواع قفسه های دوطرفه فروشگاهی برای ارائه انواع کالا با حجم های متنوع بهره برد.

تنوع در رنگ بندی قفسه بندی های دوطرفه

همان طور که می دانید یکی از نکات مهم در زمینه دکوراسیون و چیدمان یک مکان مانند فروشگاه توجه به رنگ بندی اجزاء موجود می باشد. از آنجا که قفسه بندی موجود در یک فروشگاه بخش قابل توجهی از چیدمان فضا را در بر می گیرد توجه به رنگبندی آن اهمیت زیادی دارد. تنوع در رنگبندی قفسه بندی های دوطرفه فروشگاهی سبب شده هر خریدار بتواند متناسب با چیدمان و دکوراسیون مکان مورد نظر قفسه بندی های دوطرفه با رنگبندی دلخواه را تهیه نماید.

دارا بودن نرده محافظ

همان طور که می دانید در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها انواع کالا در حجم بالا در قفسه ها بر روی هم قرار می گیرد که امکان ریزش آن وجود دارد. در حالی که قفسه بندی های دوطرفه فروشگاهی دارای نرده محافظ می باشد و از ریزش انواع کالا جلوگیری می کند. از قفسه بندی های دوطرفه دارای نرده محافظ می توان برای چیدمان کالای ریز و درشت بهره گرفت.

قابلیت نصب سریع و آسان

از دیگر مزایای قفسه بندی های دوطرفه فروشگاهی که موجب استقبال خریداران شده، قابلیت نصب آسان و سریع آن می باشد. به دلیل سبک بودن قطعات قفسه بندی دوطرفه می توان با نیروی کار کم و در زمانی کوتاه کار نصب قفسه ها را انجام داد.

قابلیت نورپردازی طبقات

نورپردازی مناسب فروشگاه یکی از راه های جلب نظر و رضایت مشتری می باشد. از آنجا که قفسه بندی دوطرفه قابلیت نورپردازی را دارد می تواند روشنایی مورد نیاز را تامین کند. در حال حاضر قفسه بندی های دوطرفه فروشگاهی مجهز به سیستم روشنایی استاندارد هستند.

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند