همه چیز درباره قفسه بندی سوپر مارکتی

همه چیز درباره قفسه بندی سوپر مارکتی

همه چیز درباره قفسه بندی سوپر مارکتی

قفسه بندی سوپر مارکتی یکی از پرمصرف ترین انواع قفسه بندی به شمار می آید که امروزه در بسیاری از هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها مورد استفاده واقع شده است. شما نیز می توانید با توجه به متراژ مورد نیاز خود، یکی از با کیفیت ترین انواع آن را سفارش دهید.

قفسه بندی سوپر مارکتی چیست؟

قفسه بندی دارای انواع بسیار مختلف می باشد که بی شک یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین نوع آن نیز قفسه بندی سوپر مارکتی است. از این مدل قفسه بندی در بسیاری از هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای استفاده می شود که امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده نیز سعی بر آن دارند تا بهترین و مقاوم ترین قفسه را طراحی و تولید کنند تا بتوانند توجه مصرف کنندگان خود را جلب نمایند. توجه داشته باشید که سیستم بارگذاری در این مدل از قفسه بندی ها از سبک به نیمه سنگین می باشد که این موضوع برای جای گذاری اقلام مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما نیز به دنبال بهترین و با کیفیت ترین قفسه بندی سوپر مارکتی هستید می توانید نکات مورد توجه در طراحی آن را دنبال کنید.

نکات مورد توجه در طراحی قفسه بندی سوپر مارکتی

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از پرفروش ترین انواع قفسه بندی، قفسه بندی های فروشگاهی می باشند که با داشتن ویژگی ها و کاربرد بسیار متنوع خود توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند.

از مهمترین نکات مورد توجه در طراحی قفسه بندی سوپر مارکتی

نحوه قرارگیری ستون های دیواری

نحوه قرارگیری کفه ها یا طبقات

کتیبه های پلو یا پا خور

جار کارتی

پانل های پشت

لچکی طبقات

توجه داشته باشید که تمام موارد مذکور توسط طراحان متخصص این مدل از قفسه ها مورد توجه واقع خواهد شد و شما نیز می توانید نظرتان را در مورد ابعاد و رنگ قفسه بندی سوپرمارکتی ارائه کنید تا یکی از بهترین و شیک ترین قفسه بندی را برای فروشگاه یا سوپر مارکت خود طراحی و تهیه کرده باشید و از این طریق رضایت مشتریان خود را به دست بیاورید. بیشترین حجم قفسه بندی های فروشگاهی را قفسه بندی مشبک تشکیل می دهد که البته شما نیز می توانید با توجه به انواع قفسه بندی، یکی از شیک ترین و بهترین مدل های قفسه بندی را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

طراحی و سفارش قفسه بندی سوپر مارکتی

امروزه استفاده از قفسه بندی سوپرمارکتی بسیار افزایش یافته است چرا که روزانه بر تعداد فروشگاه ها و سوپر مارکت ها افزوده شده و یا بسیاری از فروشگاه ها به دنبال تعویض قفسه بندی های خود هستند که بی شک هر کدام از این موارد سبب افزایش سفارش و فروش قفسه بندی سوپرمارکتی شده است. اگر شما نیز قصد دارید تا بهترین و مقاوم ترین انواع قفسه های سوپر مارکتی را تهیه و خریداری کنید می توانید با در نظر گرفتن متراژ مورد نظر خود اقدام به سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز قفسه ی مورد نیازتان را تحویل بگیرید. در هنگام چیدمان وسایل بر روی قفسه ها نیز نهایت دقت را داشته باشید که برای قفسه های سبک وزن از اقلام سبک استفاده کنید چرا که در غیر این صورت قفسه تحمل بار بیشتر را نخواهد داشت و ممکن است مشکلات ناگواری را برای شما به وجود بیاورد. انتخاب جذاب ترین رنگ نیز در طراحی و ساخت قفسه بندی سوپر مارکتی بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که این امر سبب می شود توجه مشتریان جلب شده و تاثیر مثبتی را در خرید آنها داشته باشد.

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند