رگال

رگال

رگال

رگال لباس یکی از مهم ترین پارامترهای انتخابی برای فروشگاه های تولید کننده لباس به شمار می آید. رگال ها ابزارهایی هستند برای نگهداری و دسترسی و انتخاب از بین آنها، و همچنین تمیز نگه داشتن آنها امروزه مورد استفاده بیشتر فروشگاه ها است. رگال ها می توانند؛ رگال بدلیجات، رگال لباس و اشیای دیگر باشد. در واقع می‌توان گفت که بدون در نظر گرفتن رگال برای فروشگاه، فرآیند سر و سامان دهی کالاها سخت و کاری وقت گیر است. رگال استیل یکی از مهمترین پارامترهای انتخابی برای فروشگاه‌ها مدرن به شمار می‌آید.

رگال لباس ثابت

عموما به رگالی گفته می شود که بدون اینکه قابلیت حرکت داشته باشد بر روی زمین قرار داده می شود و لباس ها بر روی آن آویزان می شود. از همین رو مشتری با برگ زدن لباس های داخل رگال می تواند تنوع محصولات تولیدی را مشاهده کند. رگال لباس نیز همانند چوب لباسی و چوب کار در نمونه های متفاوت و در سایز ها و اندازه های متنوع تهیه و تولید می شود.

رگال گردان

رگال گردان بر خلاف رگال ثابت که قابلیت حرکت ندارد به صورت دایره ای شکل تهیه می شود و به راحتی حرکت می کند. شما می توانید از رگال گردان در بین دو رگال ثبات برای زیبا تر شدن دکوراسیون خود بهره بگیرید. گاها فروشنده ها برای عرضه لباس های تخفیف دار مورد استفاده قرار می دهند که مشتری به راحتی بتواند آن ها را مشاهده کند و انتخابی متناسب داشته باشد.

رگال گردان ساده تر از هر زمان دیگری محصولات شما را به نمایش می گذارد و مشتری راحت تر از گذشته قدرت انتخاب و تصمیم گیری خواهد داشت. اگر می خواهید البسه های فروشگاه خود را که زیاد به تصویر کشیده نمی شود در معرض دید مشتری قرار دهید پیشنهاد ما به شما بهره گرفتن از رگال های گردان است.

رگال های دیواری

رگال لباس همان طور که بر روی زمین قرار داده می شود برای آویز کردن لباس ها بر روی دیوار های مغازه نیز فیکس می شود.

از جمله ویژگی های رگال:

داشتن کیفیت مناسب و ساخته شده با استفاده از مواد اولیه باکیفیت

رگال ها موجب استفاده بهینه از فضای مورد نظر میشوند

دارای قیمت مقرون به صرفه

شیک و زیبا

برخی از انواع رگال ها:

رگال لباس شیشه ای

رگال استند سه پله

رگالz

رگال لباس A

رگال لباس B

رگال ترکیبی

رگال ایستاده

رگال چهار شاخه

رگال لباس نیم دایره

رگال لباس فلامینگو‎

رگال بارفیکسی ‎

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند