استند تبلیغاتی

استند تبلیغاتی

استند تبلیغاتی

استند تبلیغاتی نوعی سازه است که در طرح ها و اقسام مختلف برای تبلیغ کالا و جنس شما مورد استفاده قرار میگیرد در واقع استند تبلیغاتی فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و شرکت ها فراهم میکند تا بتوانند کالا و جنس خود را در معرض دید مردم قرار دهند و محصول را به راحتی معرفی کنند همچنین به دلیل زیبایی که این استند ها دارند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب میکنند و صاحبان شرکت ها میتوانند در کمترین زمان و با صرفه جویی در هزینه با استند تبلیغاتی به اهداف خود نزدیک تر شوند .وزن این نوع استندها مناسب است و در کمترین زمان میتوان آن را نصب و پیاده سازی کرد همچنین خریدار میتواند استند مورد نظر خود را در ابعاد و حجم مختلف انتخاب کند بنابراین یک روش بهینه و موثر برای افزایش فروش و بازاریابی شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد.

به طور کلی استندها نوعی از رسانه های تبلیغاتی هستند که با چاپ و قرار گیری و نصب هر نوع تبلیغاتی بر روی آنها امکان معرفی و بازاریابی و فروش بالا را برای شرکت ها و سازمان ها به ارمغان می آورند. بنر، کاغذ و مقواهای چاپ شده و بسیاری دیگر از مدیاها روی استندها پیاده گذاری میشوند. شعار تبلیغاتی شما و هر مطلب دیگری که دلخواهتان است روی آن نوشته می شود و در فروشگاه ها و هر نقطه دیگر قرار می گیرد. غالبا استندها در محل فروش کالا جای گذاری می شوند تا به معرفی کامل محصول بپردازد و فروش بالاتری داشته باشیم استند نوعی سازه است که به شکل های مختلف و با انواع چاپ ایجاد شده و به شکل واضحی در برابر معرض دید دیگر افراد قرار می گیرد. استندهای تبلیغاتی دارای مزایای زیادی از جمله سبکی وزن، قابلیت حمل و نقل، پرتابل بودن و زیبایی در ایجاد فضا را دارند. استندهای تبلیغاتی در انواع و اشکال گوناگونی تولید شده و گروه بومرنگ به عنوان یک شرکت موفق در این زمینه با فراهم کردن بهترین امکانات و تجهیزات کامل توانایی تولید انواع استند تبلیغاتی را دارد.اهمیت بالای تبلیغات در دنیای تجارت امروز بر کسی پوشیده نیست. استندهای مولتی سایز از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی هستند. به این دلیل این استندها را مولتی سایز می نامیم که در ابعاد و اشکال متفاوت قابل طراحی و تولید هستند. در ادامه انواع استند های تبلیغاتی را در این مطلب برای شما ذکر می کنیم. این نوع استندها برای استقرار مناسب محصولات در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و….. مناسب است. استندهای نمایشگاهی برای زمانهایی که شما فرصت زیادی در طراحی و غرفه آرایی ندارید بسیار مناسب و زمان عملکرد شما را بالا می برد. در نمایشگاه ها به دلیل اینکه غرفه ها در کنار یکدیگر قرار گرفته وجه تمایز آنها کمتر مشخص است و استفاده از انواع استندهای تبلیغاتی می تواند کمک شایانی به زیبایی و جلب توجه مخاطب برای شما دارد. انواع استند های نمایشگاهی با ویژگی های بی نظیر خود، گستره ای از انعطاف پذیری را برای شما در غرفه آرایی، دکوراسیون داخلی و بازاریابی فراهم می آورد.

طراحی استند تبلیغاتی

استندهای تبلیغاتی در بازار امروز نقش پررنگی ایفا می کنند. هر روز در سطح شهر، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها و حتی فضاهایی همچون محیط های آموزشی به استندهای تبلیغاتی بر می خوریم.در این میان، طراحی استند تبلیغاتی ، مبحثی است که یک استند را از دیگری متمایز می سازد. در طراحی استند می بایست به اصول طراحی محیطی، طراحی سازه و اتصالات، طراحی گرافیکی و تکنیک های تبلیغاتی توجه داشت.طراحان استند به مواردی همچون حمل و نقل آسان، قابلیت مونتاژ و جداسازی استند، نمود بصری مطلوب، راحتی چینش محصول در استند و دسترسی آسان به محصول برای مشتری، اهمیت می دهند. با توجه به ویژگی های یک محصول و یا خدمات یک مجموعه، طراحان به خلق قالب کلی استند می پردازند. رنگ، نورپردازی، چیدمان قطعات و طرح کلی استند، نکاتی هستند که طراح به آنها توجه دارد. استندهای تبلیغاتی به نحوی طراحی می گردد که علاوه بر زیبایی ظاهری دارای بدنه قوی و مستحکم جهت نگهداری از محصولات باشند و به شکل یک قفسه جهت جاگذاری محصولات در مراکز خرید عمل نمایند. تبلیغات یکی از مهم ترین ارکان جهت فروش بیشتر محصولات هستند و در دنیای امروز با وجود تنوع فراوان در زمینه برندها و محصولات مختلف تبلیغات به شکل نو و جذاب سبب فروش بیشتر محصولات می گردد، در این بین استندها یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی جهت مراکز خرید و نمایشگاهی هستند که در محل خرید قرار گرفته و آن لحظه سبب خرید مشتری می شوند.

مزایای استفاده از استند تبلیغاتی

سبک بودن

کاربرد آسان

استفاده برای هر کاربردی

پرتابل بودن استند

ظاهر زیبا

اقتصادی و مقرون به صرفه

تنظیم طول، عرض و ارتفاع در استندها

تنوع جنس در استند ها و طرح آنها

هم در محیط داخل و هم محیط خارج قابل استفاده است

تغییر طرح گرافیکی روی آنها بدون تغییر اساسی در استند

هر دو طرف استند قابل استفاده و قابل نمایش است

در انواع و مدل های مختلفی عرضه میشوند و هیچ محدودیتی ندارند

تبلیغات موثر و افزایش فروش محصولاتتان با انواع استند تبلیغاتی امکان پذیر است

کاربردهای استند تبلیغاتی

استندها در انواع گوناگونی تهیه می شود از آن نمونه می توان به استندهای تبلیغاتی، استندهای نمایشگاهی و استند چوبی نام برد. استندهای تبلیغاتی جهت بکار گیری در محیط داخلی و در فضا باز فروشگاهی توسط گروه بومرنگ تولید و عرضه می شود.

از جمله ویژگی ها و مزیت های کاربرد استند تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قابلیت استفاده در فضای داخلی و فضای خارجی فروشگاه

استفاده از این محصولات صرفه اقتصادی دارد.

قابلیت حمل و نقل و پرتابل بودن

قابلیت تنظیم کردن عرض، طول و ارتفاع این محصول

دارای قابلیت نصب و جمع آوری سریع و آسان

داشتن تنوع زیاد از منظر تولید، جنس، ابعاد، طراحی و چاپ

باتوجه به نیاز مشتری و نوع تبلیغات شرکت های گوناگون طراحی و تولید می گردد.

تبلیغ وسیع و ارزان قیمت محصولات با استفاده از این سازه ها و معرفی نوع تجارتو کسب کار شما با تمرکز در محل خرید

افزایش میزان فروش و تبلیغات موثر با درج لوگو، مشخصات و شعارهای تبلیغاتی شرکت روی استندهای تبلیغاتی.

امروزه یکی از ابزار بسیار مفید و کاربردی جهت تبلیغات استندهای تبلیغاتی هستند. از استندهای تبلیغاتی به عنوان ابزاری جهت معرفی کالا و نظم دهی به محصولات و اجناس گوناگون استفاده می شود. این سازه ها را می توان جز ابزار جدید و کاربردی جهت تبلیغات نام برد.

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند