قفسه بندی سنگین فروشگاهی

قفسه بندی سنگین فروشگاهی

قفسه سنگین فروشگاهی

قفسه سنگین فروشگاهی یکی دیگر از انواع قفسه ها و از پرکاربردترین قفسه بندی فروشگاهی برای فروشگاهها می باشد.

امروزه قفسه سنگین فروشگاهی یکی از ارکان ضروری هر فروشگاهی محسوب می شود و سوپر مارکتها و هایپرمارکتها و فروشگاهها، یکی از مکان های پر رفت و آمد می باشند و معمولا برای ساماندهی و بهینه سازی فضا از سیستم های قفسه بندی مختلفی استفاده می کنند و محیطی مناسب تر برای رفت و آمد مشتری فراهم می شود که مشتری ها به راحتی می توانند از بین قفسه ها محصول مورد نظرشان را براحتی جستجو و خریداری کنند زیرا محصولات در قفسه ها دسته بندی شده اند و محصولات مشابه در قفسه های نزدیک به هم گروه بندی می شوند که از سردرگمی مشتری، هنگام جستجوی کالای موردنظر در فروشگاههای بزرگ جلوگیری می شود.

این مدل قفسه سنگین فروشگاهی در انباری ها، سوپر مارکتهای بزرگ، فروشگاههای زنجیره ای و هایپرمارکتها، برای نگهداری کالاهای سنگین فروشگاهی کاربرد دارد. این قفسه بندی به دلیل استحکام بالایی که دارد قدرت تحمل سنگینی کالاهای با وزن بالا را دارد و معمولا برای کالاهای سنگینی مثل کیسه های برنج، روغن و انواع باکس ها و … استفاده می شود. قفسه سنگین فروشگاهی، جهت استفاده حداکثری از کنار دیوارها و نیز کنج ها استفاده می شوند.

قفسه سنگین فروشگاهی به دلیل داشتن طبقات متعدد برای نگهداری محصولات باعث می شوند تا بیشتر و بهتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و مشتری می تواند از قفسه سنگین فروشگاهی محصول مورد نیاز خود را خریداری کند و احساس رضایت مندی از خرید خود داشته باشند زیرا رفت و امد و خرید در مکانهای شلوغ باعث برهم زدن آرامش مشتری می شود بدین ترتیب تمام کالاها منظم تر و با کیفیت تر در استندها دیده می شوند و با چیدمان مناسب و در تمام فصلها باعث ساماندهی فضا و فراهم نمودن محیطی خلوتتر برای رفت و آمد مشتری می شود.

ویژگی های قفسه سنگین فروشگاهی:

دارای قابلیت نصب سریع و آسان

ارتقاء مقاومت کفی ها به علت داشتن پل

دارای سوراخ پانچ جهت تقسیم بندی و بستن انتهای کفی‌ها

دارای نرده محافظ جهت جلوگیری از ریزش کالا

قابلیت نصب لیبل قیمت

ارتفاع و عرض دلخواه بنا به سفارش مشتری

دارای رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای

به علت قرار گرفتن پایه جلو طبقات از تحمل بار بالای برخوردار می باشد

جنس قفسه ها از ورق گالوانیزه می باشد

مقاوم در برابر رطوبت و گرما و غیرقابل زنگ زدن

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند