قفسه بندی هایپر مارکتی

قفسه بندی هایپر مارکتی

گروه صنعتی کاسپین از بدو تاسیس خود در سال ۱۳۷۳ در استان گیلان موفق به اجرای هزاران متر مربع انواع قفسه بندی در پروژه های صنعتی اداری وتجاری شده است که تا به امروز نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی کوشا میباشد و در این مدت موفق به انجام پروژه های بزرگی در سطح استان و سایر استان ها از جمله استان های اردبیل مازندران قزوین تهران مرکزی چهارمحال و بختیاری و… شده است.

گروه صنعتی کاسپین از بدو تاسیس خود با اخذ نمایندگی شرکت های معتبر و تجهیز کارگاه های مناسب جهت بومی سازی و بروز نگه داشتن عوامل طراحی و اجرا و اتکا به نیروهای آموزش دیده خود طبق آخرین متد روز و همگام با شرکت های معتبر و موفق ایرانی جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود کوشش نموده و در راستای رفع اشکالات تلاش نموده است.

سرلوحه کار گروه صنعتی کاسپین بر صداقت گفتار عمل و حفظ حقوق مشتریان و جلب اعتماد آنها استوار است.

این مجموعه معتقد بر آن است که تنها راه باقی ماندن در بازار کسب و کار و توسعه فعالیت خود کسب رضایت مشتریان و همچنین داشتن سهم مناسبی از بازار و دارا بودن رفتار حرفه ای و ارائه روش های نوین جهت بیشترین استفاده از کمترین فضای ممکن مطابق بودجه مشترین میباشد. تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

نمونه کارهای انجام شده توسط گروه صنعتی کاسپین:

 

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند