قفسه بندی سالن پرورش قارچ

قفسه بندی سالن پرورش قارچ

قفسه بندی سالن پرورش قارچ

در ایران اکثر سالن های پرورش قارچ جهت افزایش بازدهی و استفاده بهینه از فضای سالن پروزش قارچ از سیستم قفسه بندی برای پرورش قارچ استفاده میکنند. در صورت استفاده از سیستم قفسه بندی برای پرورش قارچ در سالن ها دانش صحیح در استفاده از قفسه و نوع قفسه بندی اهمیت بسیار بالایی دارد ، چرا که اشتباه در این مورد سبب تلفات زیادی در پرورش قارچ ها شده و پرورش دهنده را با خسارات زیادی مواجه خواهد ساخت.

مزیت اصلی سیستم قفسه بندی که باعث تمایل پرورش دهنده ها به استفاده از این سیستم شده است استفاده حداکثری از فضا و افضایش قابل توجه فضای کشت قارچ است، به گونه ای که در یک فضای تقریبا ۱۰۰ متری با احتساب راهروهایی که برای رفت و آمد کارگران لازم است ، میتوان تقریبا به اندازه ۳۰۰ متر فضای قابل کشت برای قارچ ها ایجاد نمود.

هزینه قفسه بندی سالن پرورش قارچ

در ایران ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه احداث یک سالن پرورش قارچ را قفسه بندی به خود اختصاص میدهد که این امر اهمیت دقت در قفسه بندی صحیح سالن را دوچندان میکند، چرا که در صورتی که در طراحی اولیه توجه لازم به این موضوع صورت نگیرد به شدت در کاهش بهره وری تاثیر گزار بوده و در نهایت باعث ضرر و زیان پرورش دهنده خواهد شد.

ابعاد قفسه بندی پرورش قارچ

استفاده از عرض های ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتی متر در قفسه بندی سالن های پرورش قارچ در ایران مرسوم است ، اگر چه استفاده از عرض ۱۴۰ کار را برای کارگران و رفت و آمد آسان تر میکند ولی با توجه به اولویت سطح زیر کشت معمولا از عرض ۱۶۰ سانت در طراحی قفسه بندی استفاده میشود، هرچند در نهایت متناسب با نوع و ابعاد محیط این ابعاد نیز میتواند متفاوت طراحی شود.

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند