فاکتور های قفسه سازی خوب و کارآمد

فاکتور های قفسه سازی خوب و کارآمد

فاکتور های قفسه سازی خوب و کارآمد

یک سیستم قفسه بندی خوب باید سبک و با دوام باشد، همچنین باید قادر باشد بارهای بسیار سنگین را نگه داری کند.احتمالا خودتان این موضوع را میدانید و قبول دارید، چرا که میخواهید از آن برای نگهداری چندین تن کالا و تجهیزات با ارزش استفاده کنید. اما چه چیز به شما در مورد تجهیزاتی که قرار است برای قفسه بندی انبار استفاده کنید ، اطمینان خاطر میدهد که در مواجهه با تیم سازنده مورد نظرتان بتوانید اعتماد کنید که برای شما ساختاری ایجاد کند که قوی و محکم، و مناسب برای شرایط سخت و چالشی باشد؟

در حقیقت این به ما بستگی دارد تا چطور اعتماد شما را سر این موضوع بدست بیاریم، ما اینکار را با ترکیب کردن عوامل و فاکتور های مختلف برای ساختن تجهیزات نگهداری مواد و کالاها انجام میدهیم که در اینجا نگاهی به آنها می اندازیم:

ویژگیهای قفسه و تجهیزات نگهداری مواد و کالا ایمن و محکم:

مواد اولیه خوب

مواد اولیه خوب بین مهمترین فاکتور های ساختن تجهیزات نگهداری ، قابل اتکا و قوی قرار میگیرد.استفاده از فلز های کوالیتی یا با کیفیت بالا، باعث می شود تجهیزات بتوانند وزن بیشتر در جهات بیشتری از بارگذاری را بدون خم شدن تحمل کنند.

طراحی هوشمندانه

طراحی یک فاکتور متمایز و مهم دیگر است. با ساپورت مناسب و مورب سازه بدون آسیب دیدن میتواند صدها کیلوگرم بار را نگهداری نماید. از طریق همین اصل، سازه هایی که با فلز قوی ساخته شده باشند میتوانند چندین تن وزن را تحمل کنند.

فضا سازی مناسب

فاصله گذاری در قفسه بسیار مهم است، چرا که قفسه باید قادر باشد تا کالا های با اندازه های مختلف را داخل خودش جا دهد. گر چه بیش از حد بزرگ گرفتن طول یا عرض میتواند باعث شود تا توانایی نگهداری قفسه ها برای نگهداری بارهای سنگین کاهش پیدا کند، پیدا کردن مناسب ترین طول و عرض و در کل ابعاد مناسب مسئله خیلی مهمی است. استفاده از ابعاد مناسب باعث میشود سازه شما کارآمد و قوی باشد.

همچمنین فاکتور های دیگری هستند که بجز قفسه ها اهمیت دارند:

زمین محکم و مقاوم

یک قفسه و سازه خیلی محکم بر روی یک زمین ضعیف قادر نیست به اندازه ای که قفسه محکم روی زمین محکم بار تحمل میکند وزن تحمل کند. چرا که در نهایت تمام نیروی وزن از عمود به زمین وارد میشود. پس مطمئن شوید که زمین انبار شما قادر است که وزن کالاهایتان را تحمل کند.

توزیع وزن

استفاده از حداکثر ظرفیت یک واحد قفسه بندی به بارگذاری برابر ارتباط دارد. اگرسازه ای میتواند مثلا شش تن وزن را تحمل کند در حالت ماکزیمم ، باید وزن را بصورت برابر روی کل واحد پخش کنید (که به آن اصطلاحاً بار گسترده یکنواخت می گویند). اگر همه ی فشار روی یک طرف باشد به این معنیست که ظرفیت حمل بار کاهش پیدا میکند.

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند