قفسه بندی پنلی

قفسه بندی پنلی

قفسه بندی پنلی

هنگام طراحی فضای خرده فروشی، انواع مختلفی از دیوارها وجود دارد که برای ایجاد بهترین قفسه بندی برای فروشگاه مفید هستند. برای کسی که به دنبال چیزی است که منظم و سازماندهی شده و در عین حال صرفه جویی در فضا شده باشد، یکی از بهترین گزینه ها قفسه پنلی است.

پنل ها از فیبر با تراکم متوسط ساخته می شوند و دارای یک لایه ورقه ای می باشند که به آن ظاهری شیک و در عین حال استحکام می بخشند. این پانلها را می توان برای چند منظور در فروشگاه استفاده کرد: در نگهدارنده های بلوک ها، واحدهای استند آزاد و یا به عنوان خود دیوارها. بزرگترین مشکلی که پنل ها آن را حل کردند این است که چگونه ترکیبی از کاربردی بودن، توان مالی و زیبایی را پیدا کند. از آنجا که انتخاب اصلی برای قفسه بندی بلوک معمولا میخ بود، پنل ها نسبتا محصولی با ظرافت بالاتری است.

قفسه بندی پنلی اغلب در طراحی فروشگاه داروخانه استفاده می شود به نظر می رسد که ظاهر سطح بالا باعث می شود که داروخانه ها را تمیزتر نشان دهد و بر مشتریان به حدی تاثیرگذار خواهد بود که گمان کنند نظیر این داروخانه وجود ندارد.

انواع پنل ها در قفسه بندی فروشگاهی:

انواع پنل ها در قفسه بندی فروشگاهی در فروشگاه لوازم خانگی در رنگ های مختلف وجود دارد که شامل برخی از انواع دانه های چوب است که به ویژه در مقایسه با قفسه های استیل به نظر صاف و براق هستند. آنها همچنین می توانند به همراه بسیاری از لوازم جانبی قفسه بندی و تجهیزات فروشگاهی مورد استفاده قرار گیرند: نرده آویز، سبدهای همه کاره، قلاب ها، آویز لباس مستقیم و آبشاری، و البته قفسه ها.

تمام سعی و تلاش گروه صنعتی کاسپین در رشت و در استان گیلان، بر این است تا با توجه به گوناگونی زیاد محصولات قفسه بندی  و انواع قفسه بندی ها ، بتواند با مشاوره صادقانه و حرفه ای ، بهترین پیشنهاد را با توجه به نیاز متقاضی به مشتریان گرامی ارایه دهد .

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند