قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک چیست و چه خصوصیاتی دارد

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک چیست و چه خصوصیاتی دارد

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک چیست و چه خصوصیاتی دارد

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک یکی از قفسه بندی های پر کاربرد می باشد که امکان نصب آن در ابعاد مختلف وجود خواهد داشت. نصب ساده و دسترسی آسان به اجناس، این قفسه بندی را با سایر قفسه بندی ها متمایز کرده است و در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این محصول ارائه نموده ایم:

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک یکی از بهترین انواع قفسه بندی ها می باشد که از جمله پر کاربرد ترین ها نیز شناخته می شوند. این قفسه بندی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و در مراکز متعددی از آن استفاده می شود. قفسه بندی پیچ و مهره ای قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و به سادگی می توانید قفسه ها را در ارتفاع مورد نظر خود نصب نمایید. توجه داشته باشید که این قفسه بندی جنس مناسبی دارد و به همین دلیل امکان استفاده از آن به مدت طولانی وجود خواهد داشت.

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک قابلیت نصب به هر تعداد را خواهد داشت و به همین دلیل فضا محدود کننده این قفسه بندی ها نخواهد بود. این قفسه ها همانطور که از نام آن پیداست به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده و در زمان مورد نیاز به سادگی می توانید آنها را از هم جدا کنید. نبش را می توان یکی از مهمترین بخش های این قفسه دانست که این نبش ها دارای سوراخ های بسیاری بوده و از تک نک این سوراخ ها می توانید نسبت به بستن قفسه استفاده نمایید.

کاربرد قفسه بندی های پیچ و مهره ای سبک

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک کاربردهای متنوعی دارد و در مراکز مختلفی امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت. این قفسه بندی ها نسبت به قفسه بندی های سنگین ظرفیت کمتری دارد و به همین دلیل بارهای سبک بر روی آنها قرار خواهند گرفت. در مراکز متعددی شاهد استفاده از این نوع قفسه ها هستیم و یکی از مهمترین مراکز استفاده از آن را می توان بیمارستان ها دانست. در بیمارستان ها انواع تجهیزات پزشکی بر روی آن قرار می گیرند که وزن پایینی دارند. یکی دیگر از کاربردهای قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک را می توان در مغازه ها و فروشگاه ها دانست که بر روی این قفسه ها انواع خوراکی ها و خواروبار را قرار می دهند. در مراکز اداری و آموزشی نیز از این نوع قفسه ها استفاده می شود و بی شک در کتابخانه ها شاهد وجود آنها بوده اید. انواع لوازم ریز و درشت نیز در انبارها بر روی این قفسه بندی ها قرار می گیرند.

مزایای قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید این قفسه ها در ارتفاع مورد نظر شما وجود خواهد داشت

می توانید قفسه را در رنگ مورد نظر خود خریداری نمایید که این رنگ ها به صورت کوره ای هستند و به هیچ وجه از بین نخواهد رفت.

نصب این قفسه ها بسیار ساده است و به راحتی می توانید در هر محلی نسبت به نصب اقدام نمایید.

این قفسه ها امکان دسترسی ساده ای دارند و به راحتی می توانید به اجناس خود دسترسی داشته باشید.

امکان باز کردن و بسته کردن مجدد آن در مراکز متفاوت وجود خواهد داشت و تنها در عرض چند دقیقه امکان جابجایی آن وجود خواهد داشت.

قیمت قفسه بندی های پیچ و مهره ای سبک

قیمت قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک را نمی توان ثابت در نظر گرفت و قیمت آن به موارد متعددی بستگی خواهد داشت. از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت قفسه بندی می توان به ابعاد و اندازه آن اشاره کرد. بی شک با افزایش اندازه قفسه شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود.

 

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ ما را دانلود کنید.

10

سال تجربه

300

پروژه های اجرا شده

1200

مشتریان راضی

3000

مشاوره موفق

مقالات مفید و خواندنی

قفسه انبار ایزی راک ریلی
قفسه انبار ایزی راک ریلی

قفسه انبار ایزی راک ریلی قفسه انبار ایزی راک ریلی به منظور نظم بیشتر و همچنین دسترسی آسان به اقلام مختلف استفاده می گردد. سازمان ها درصدد هستند تا بهترین….

بیشتر بخوانید
قفسه انبار ریلی هوشمند
قفسه انبار ریلی هوشمند

قفسه انبار ریلی هوشمند قفسه انبار ریلی هوشمند به‌ وسیله نیروی انسانی بارگزاری می‌گردد و در مدل‌های قفسه بندی پانل راک ثابت، پانل راک متحرک مکانیکی، قفسه بندی پانل راک….

بیشتر بخوانید

گروه صنعتی کاسپین با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی در جهت اجرای پروژه کارآمد و کاهش هزینه های شما در روند اجرا می باشد.

مشاوره بگیرید

معرفی اعضا

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برند های محصولات

برند
برند
برند
برند
برند
برند